Co należy zrobić przed szkoleniem?

Szkolenia prowadzone w formie stacjonarnej oraz on-line (zdalnej)

Niezależnie czy szkolenie jest prowadzone w formie stacjonarnej czy zdalnej, każdy z uczestników musi posiadać konto Cisco Connection On-line (CCO). Jeśli jeszcze go nie założyłeś(-aś) to możesz to zrobić tutaj: https://identity.cisco.com/ui/tenants/global/v1.0/enrollment-ui (w prawym górnym rogu można wybrać polską wersję językową formularza)

Jeśli już wcześniej zakładałeś (-aś) konto to przed kursem przypomnij sobie swoje CCO ID oraz hasło do logowania – bez tego nie będziesz mógł (mogła) pobrać materiałów szkoleniowych.

Szkolenia prowadzone w formie on – line (zdalnej)

1. Zalecamy instalację aplikacji eReader do korzystania z materiałów elektronicznych w trybie off-line (aplikacja jest do pobrania na stronie Cisco: https://learningspace.cisco.com/ w zakładce „Download Application”)

Uwaga: z materiałów elektronicznych można również korzystać w trybie on-line bezpośrednio poprzez stronę https://learningspace.cisco.com/ jednak system co jakiś czas automatycznie wyloguje Cię z konta

2. Przy prowadzeniu szkoleń w formie zdalnej korzystamy z platformy Cisco WebEx. Sprawdź czy sprzęt z którego korzystasz spełnia poniższe wymagania:

Łącze internetowe:

  • dla zapewnienia optymalnej transmisji video zalecamy pasmo min 8Mbps/1Mbps, jednak i przy mniejszej przepustowości będziesz mógł wziąć udział w kursie

Sprzęt:

  • komputer
  • słuchawki z mikrofonem
  • opcjonalnie kamerka

Uwaga: w związku z tym, że materiały szkoleniowe są w formie elektronicznej, w celu wygodniejszej pracy na kursie, zaleca się posiadanie dodatkowego monitora/tabletu lub innego urządzenia na którym można wyświetlić materiały dydaktyczne lub treści zadań do wykonania

Wersja systemu i przeglądarki

Microsoft Windows:

System:

  • Intel Dual-Core CPU 2. xx GHz or AMD Processor (zalecane 2 GB RAM)
  • aktywne w przeglądarce JavaScript i cookies
  • dla użytkowników Mozilla Firefox i Google Chrome Java nie jest wymagana

OS:

  • Windows 7 32-Bit/64-Bit
  • Windows 8 32-Bit/64-Bit
  • Windows 8,1 32-Bit/64-Bit
  • Windows 10

Przeglądarka:

  • Edge 25 / EdgeHTML 13
  • Chrome 65 luż wyżej
  • Firefox 48 lub wyżej

Mac OS X:

System:

  • Intel CPU based (min 2 GB RAM)
  • aktywne w przeglądarce JavaScript i cookies
  • Oracle Java 6 do Oracle Java 8

OS:

  • Mac OS 10,13
  • Mac OS 10,14
  • Mac OS 10,15

Uwaga: Począwszy od systemu Mac OS X 10.7, Apple nie oferuje już Java jako części systemu operacyjnego Mac. Zamiast tego użytkownik jest proszony o zainstalowanie małej wtyczki, która zajmuje się instalowaniem aplikacji Meeting, a następnie rozpoczyna sesję.

Przeglądarka:

  • Safari 11 lub wyżej
  • Chrome 65 lub wyżej
  • Firefox 48 lub wyżej

 

3. Przed samym szkoleniem otrzymasz maila z systemu WebEx, w którym będą takie informacje jak nazwa szkolenia, o której rozpoczyna się sesja oraz link pod którym będzie dostępny kurs. Spróbuj zalogować się 5 – 10 min wcześniej aby sprawdzić czy platforma oraz podłączony sprzęt tj. słuchawki z mikrofonem i kamera działają poprawnie.