Co należy zrobić przed szkoleniem?

Szkolenia prowadzone w formie stacjonarnej oraz on-line (zdalnej)

Niezależnie czy szkolenie jest prowadzone w formie stacjonarnej czy zdalnej, każdy z uczestników musi posiadać konto Cisco Connection On-line (CCO). Jeśli jeszcze go nie założyłeś(-aś) to możesz to zrobić tutaj: https://identity.cisco.com/ui/tenants/global/v1.0/enrollment-ui (w prawym górnym rogu można wybrać polską wersję językową formularza)

Jeśli już wcześniej zakładałeś (-aś) konto to przed kursem przypomnij sobie swoje CCO ID oraz hasło do logowania – bez tego nie będziesz mógł (mogła) pobrać materiałów szkoleniowych.

Szkolenia prowadzone w formie on – line (zdalnej)

1. Zalecamy instalację aplikacji eReader do korzystania z materiałów elektronicznych w trybie off-line (aplikacja jest do pobrania na stronie Cisco: https://learningspace.cisco.com/ w zakładce „Download Application”)

Uwaga: z materiałów elektronicznych można również korzystać w trybie on-line bezpośrednio poprzez stronę https://learningspace.cisco.com/ jednak system co jakiś czas automatycznie wyloguje Cię z konta

2. Przy prowadzeniu szkoleń w formie zdalnej korzystamy z platformy Cisco WebEx. Sprawdź czy sprzęt z którego korzystasz spełnia poniższe wymagania:

Łącze internetowe:

  • dla zapewnienia optymalnej transmisji video zalecamy pasmo min 8Mbps/1Mbps, jednak i przy mniejszej przepustowości będziesz mógł wziąć udział w kursie

Sprzęt:

  • komputer
  • słuchawki z mikrofonem
  • opcjonalnie kamerka

Uwaga: w związku z tym, że materiały szkoleniowe są w formie elektronicznej, w celu wygodniejszej pracy na kursie, zaleca się posiadanie dodatkowego monitora/tabletu lub innego urządzenia na którym można wyświetlić materiały dydaktyczne lub treści zadań do wykonania

Wersja systemu i przeglądarki

Microsoft Windows:

System:

  • Intel Dual-Core CPU 2. xx GHz or AMD Processor (zalecane 2 GB RAM)
  • aktywne w przeglądarce JavaScript i cookies
  • dla użytkowników Mozilla Firefox i Google Chrome Java nie jest wymagana

OS:

  • Windows 7 32-Bit/64-Bit
  • Windows 8 32-Bit/64-Bit
  • Windows 8,1 32-Bit/64-Bit
  • Windows 10

Przeglądarka:

  • Edge 25 / EdgeHTML 13
  • Chrome 65 luż wyżej
  • Firefox 48 lub wyżej

Mac OS X:

System:

  • Intel CPU based (min 2 GB RAM)
  • aktywne w przeglądarce JavaScript i cookies
  • Oracle Java 6 do Oracle Java 8

OS:

  • Mac OS 10,13
  • Mac OS 10,14
  • Mac OS 10,15

Uwaga: Począwszy od systemu Mac OS X 10.7, Apple nie oferuje już Java jako części systemu operacyjnego Mac. Zamiast tego użytkownik jest proszony o zainstalowanie małej wtyczki, która zajmuje się instalowaniem aplikacji Meeting, a następnie rozpoczyna sesję.

Przeglądarka:

  • Safari 11 lub wyżej
  • Chrome 65 lub wyżej
  • Firefox 48 lub wyżej

 

3. Przed samym szkoleniem otrzymasz maila z systemu WebEx, w którym będą takie informacje jak nazwa szkolenia, o której rozpoczyna się sesja oraz link pod którym będzie dostępny kurs. Spróbuj zalogować się 5 – 10 min wcześniej aby sprawdzić czy platforma oraz podłączony sprzęt tj. słuchawki z mikrofonem i kamera działają poprawnie.

Dołącz do Nas...

i otrzymuj informacje o nowościach, gwarantowanych terminach szkoleń oraz promocjach!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Centrum Szkoleniowe Hector. Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest Centrum Szkoleniowe Hector Sp. z o.o.z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 19. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.