Implementing Cisco Collaboration Applications v1.0 (CLICA)  

Data Lokalizacja Informacje Cena Rejestracja
2020-06-01 ILT, Warszawa, 5 dni

Język: pl   Zapytaj o cenę!

Rejestracja

Dedykowane dla:

  • Osób przygotowujących się do certyfikacji CCNP Collaboration
  • Administratorów sieci 
  • Inzynierów sieciowych

Wprowadzenie:

Kurs ma na celu dostarczyć zaawansowaną wiedzę i umiejętności, które mają na celu usprawnienie procedur komunikacyjnych pomiędzy użytkownikami przy pomocy systemu opartego o Cisco Collaboration oraz większego zintegrowania tego środowiska z całym rozwiązaniem sieciowym w celu łatwiejszego zarządzania i bezpieczeństwa. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia związane między innymi z mechanizmem Single Sign-On (SSO – rejestracja jednokrotna). Jednym z tematów jest także przedstawienie możliwości integracji z Cisco Unified Communications Managerem (CUCM) i aplikacji Cisco Unified IM and Presence wraz z aplikacją Cisco Jabber. Opisuje również różne scenariusze wdrożenia poczty głosowej (Cisco Unity) w oparciu o oprogramowanie Cisco Unity Connection oraz Cisco Unity Express. Innymi ciekawymi tematami są integracja powyższego środowiska z aplikacją przeznaczoną dla recepcji zwana Cisco unified Attendant Console Advance oraz nagrywanie i monitorowanie połączeń. Dzięki wielu ćwiczeniom laboratoryjnym kurs daje możliwość zapoznania się z typowymi problemami i metodami ich rozwiązywania.
Szkolenie pomaga w przygotowaniu sie do egzaminu IImplementing Cisco Collaboration Applications (350-810 CLICA), który jest częścią nowej certyfikacji Cisco CCNP Collaboration, egzaminu CCIE Collaboration lub/i egzaminu Cisco Certified Specialist – Collaboration Core.

Opis:

Po ukończeniu tego kursu będziesz mógł:

  • Skonfigurować integrację CUCM z poczta głosową na bazie produktów z rodziny Cisco Unity
  • Skonfigurować i rozwiązywać problemy związane z poszczególnymi możliwościami produktów Cisco Unity
  • Opisać funkcjonalność Single Sign-On (SSO) dla rozwiązania Cisco Unified Communications
  • Opisać jak Cisco Jabber oraz Cisco Unified Communications Manager IM&P integrują sie z innymi aplikacjami Cisco oraz innych firm
  • Konfigurować usługi CUCM IM&P oraz Cisco Jabber pod własne potrzeby oraz rozwiązywać związane z nimi problemy
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy archiwizacji chat’ów i group chat’ów
  • Zintegrować oprogramowanie Cisco Unified Attendant Console Advance z CUCM i CUCM IM&P
  • Skonfigurować nagrywanie i monitorowanie rozmów 

Wymagania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu sieci LAN/WAN, routingu i switchingu
  • Podstawowa wiedza i praktyka w używaniu Cisco IOS command line (CLI)
  • Podstawowa wiedza z zakresu działania sieci audio i video w sieciach IP
  • Podstawowa wiedza o systemie Cisco Unified Communications Manager (CUCM)
  • Obsługa komputera

Adnotacje:

Kurs prowadzony w języku polskim
Czas trwania 5 dni