Implementing Cisco Collaboration Applications v1.0 (CLICA)  

Obecnie brak terminów dla tego szkolenia. Zapytaj o szkolenie!

Dedykowane dla:

  • Osób przygotowujących się do certyfikacji CCNP Collaboration
  • Administratorów sieci 
  • Inzynierów sieciowych

Wprowadzenie:

Kurs ma na celu dostarczyć zaawansowaną wiedzę i umiejętności, które mają na celu usprawnienie procedur komunikacyjnych pomiędzy użytkownikami przy pomocy systemu opartego o Cisco Collaboration oraz większego zintegrowania tego środowiska z całym rozwiązaniem sieciowym w celu łatwiejszego zarządzania i bezpieczeństwa. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia związane między innymi z mechanizmem Single Sign-On (SSO – rejestracja jednokrotna). Jednym z tematów jest także przedstawienie możliwości integracji z Cisco Unified Communications Managerem (CUCM) i aplikacji Cisco Unified IM and Presence wraz z aplikacją Cisco Jabber. Opisuje również różne scenariusze wdrożenia poczty głosowej (Cisco Unity) w oparciu o oprogramowanie Cisco Unity Connection oraz Cisco Unity Express. Innymi ciekawymi tematami są integracja powyższego środowiska z aplikacją przeznaczoną dla recepcji zwana Cisco unified Attendant Console Advance oraz nagrywanie i monitorowanie połączeń. Dzięki wielu ćwiczeniom laboratoryjnym kurs daje możliwość zapoznania się z typowymi problemami i metodami ich rozwiązywania.
Szkolenie pomaga w przygotowaniu sie do egzaminu IImplementing Cisco Collaboration Applications (350-810 CLICA), który jest częścią nowej certyfikacji Cisco CCNP Collaboration, egzaminu CCIE Collaboration lub/i egzaminu Cisco Certified Specialist – Collaboration Core.

Opis:

Po ukończeniu tego kursu będziesz mógł:

  • Skonfigurować integrację CUCM z poczta głosową na bazie produktów z rodziny Cisco Unity
  • Skonfigurować i rozwiązywać problemy związane z poszczególnymi możliwościami produktów Cisco Unity
  • Opisać funkcjonalność Single Sign-On (SSO) dla rozwiązania Cisco Unified Communications
  • Opisać jak Cisco Jabber oraz Cisco Unified Communications Manager IM&P integrują sie z innymi aplikacjami Cisco oraz innych firm
  • Konfigurować usługi CUCM IM&P oraz Cisco Jabber pod własne potrzeby oraz rozwiązywać związane z nimi problemy
  • Konfigurować i rozwiązywać problemy archiwizacji chat’ów i group chat’ów
  • Zintegrować oprogramowanie Cisco Unified Attendant Console Advance z CUCM i CUCM IM&P
  • Skonfigurować nagrywanie i monitorowanie rozmów 

Wymagania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu sieci LAN/WAN, routingu i switchingu
  • Podstawowa wiedza i praktyka w używaniu Cisco IOS command line (CLI)
  • Podstawowa wiedza z zakresu działania sieci audio i video w sieciach IP
  • Podstawowa wiedza o systemie Cisco Unified Communications Manager (CUCM)
  • Obsługa komputera

Adnotacje:

Kurs prowadzony w języku polskim
Czas trwania 5 dni

Dołącz do Nas...

i otrzymuj informacje o nowościach, gwarantowanych terminach szkoleń oraz promocjach!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Centrum Szkoleniowe Hector. Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest Centrum Szkoleniowe Hector Sp. z o.o.z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 19. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.