Understanding Cisco Collaboration Foundations v1.0 (CLFNDU)  

Data Lokalizacja Informacje Cena Rejestracja
2020-09-14 VILT, Warszawa, 5 dni

Język: pl   Zapytaj o cenę!

Rejestracja

Dedykowane dla:

  • Osób przygotowujących się do certyfikacji CCNP Collaboration
  • Administratorów sieci
  • Inzynierów sieciowych

Opis:

Kurs Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU) 1.0 zapewnia zdobycie umiejętności i wiedzy niezbędnych do zrozumienia działania, administrowania i obsługi prostego, pojedynczego rozwiązania Cisco Unified Communications Manager (CUCM) z bramą głosową na świat obsługiwaną z pomocą protokołu Session Initiation Protocol (SIP). Kurs opisuje podstawowe parametry początkowe CUCM, zarządzanie urządzeniami, w tym telefonami i wideotelefonami, zarządzanie użytkownikami oraz zarządzanie zasobami medialnymi np. mostkami konferencyjnymi. Omawiane są także narzędzia do konserwacji i rozwiązywania problemów w rozwiązaniach Cisco Unified Communications. Ponadto kurs opisuje podstawy planów wybierania numeru SIP, w tym łączność z usługami PSTN (Public Switched Telephone Network) oraz sposób korzystania z możliwości blokowania usług.

Kurs zapewnia podstawową wiedzę potrzebną do wzięcia udziału w kursach certyfikacyjnych CCNP Collaboration. Służy również jako szkolenie podstawowe dla nowych użytkowników w zakresie technologii Cisco Collaboration.

Wymagania:

  • Podstawowa wiedza i praktyka w używaniu Cisco IOS command line (CLI)
  • Obsługa komputera

Tematyka:

Po ukończeniu tego kursu będziesz mógł:

  • Administrować Cisco Unified Communications Manager’em przy obsłudze codziennych zadań takich jak dodawanie, przenoszenie, zmiany i usuwanie telefonów, telefonów z opcją wideo i użytkowników
  • Konfigurować urządzenia Jabber i implementowac typowe funkcje telefonów (np. parkowanie połączeń, linie wspólne, grupy użytkowników i szablony przycisków telefonu)
  • Znać zasady działania protokołu SIP, sposobu nawiązywania połączeń i określania kodów mediów
  • Konfigurować bramy SIP dla dostępu PSTN
  • Znać elementy planu routingu telefonicznego używanych do kierowania połączeń oraz możliwościami klasy usług, aby kontrolować, kto może zestawiać połączenia i dokąd
  • Administrować Cisco Unity Connection (poczta głosowa), obsługując codzienne zadania, takie jak dodawanie, przenoszenie oraz zmiany w konfiguracji i usuwanie skrzynek poczty głosowej i użytkowników
  • Administrować zadaniami konserwacji i korzystać z narzędzi do rozwiązywania problemów dostępnych w Cisco Unified Communications Manager i Cisco Real-Time Monitoring Tool

Adnotacje:

Kurs prowadzony w języku polskim.
Czas trwania 5 dni.

Dołącz do Nas...

i otrzymuj informacje o nowościach, gwarantowanych terminach szkoleń oraz promocjach!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Centrum Szkoleniowe Hector. Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest Centrum Szkoleniowe Hector Sp. z o.o.z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 19. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.