Deploying Cisco Unified Contact Center Express (UCCX)  

Obecnie brak terminów dla tego szkolenia. Zapytaj o szkolenie!

Dedykowane dla:

  •  Inżynierowie systemowi
  • Osoby rozwijające i utrzymujące produkty Cisco Unified Contact Center Express

Wprowadzenie:

Na kursie zostaną omówione oraz przećwiczone zadania, które wykonywane są podczas typowego wdrożenia rozwiązań contact center. Obejmuje to w szczególności wdrożenie Cisco Unified Contact Center Express Cisco Unified IP Interactive Voice Response (IVR ) ( Cisco Unified CCX i Cisco Unified IP IVR) jako rozwiązań contact center.
Zadania zawierają planowanie, instalację, konfigurację oraz rozwiązywanie problemów

Wymagania:

  • Znajomość podstawowych pojęć telefonii w IP
  • Znajmość produktu Cisco Unified Communications Manager
  • Znajomość telefonów i komunikatorów IP Cisco IP,
  • Contact Center operations

Tematyka:

Kurs wyjaśnia zagadnienia związane z wdrożeniem Cisco Unified Contact Center Express.Przedstawiane są możliwości integracji z CUCM oraz wymagania i rozwiązania sprzętowe dostępne dla tych produktów. Przedstawiany jest proces instalacji i integracji a tekże tworzenia różnych portów IVR. Kurs przedstawia przepływy połączeń w środowisku UCCX. Następnie kurs skupia się na tworzeniu skryptów do obsługi połączeń oraz uruchomieniu Automatycznej Dystrybucji Połączeń (ACD) w przykładowym call center. Przedstawia też możliwości rekonfiguracji aplikacji agenta i supervisora oraz możliwości raportowania statystyk połączeń. Kurs omawia możliwość instalacji aplikacji zesnętrznych oraz funkcjonalności zawartych w licencji Premium takich jak: zdalne monitorowanie, rozpoznawanie mowy(ASR) oraz syntezę mow(TTS).

Adnotacje:


Dołącz do Nas...

i otrzymuj informacje o nowościach, gwarantowanych terminach szkoleń oraz promocjach!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Centrum Szkoleniowe Hector. Zgoda jest dobrowolna. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest Centrum Szkoleniowe Hector Sp. z o.o.z siedzibą w Warszawie, ul. Gwiaździsta 19. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.