Deploying Cisco Unified Contact Center Express (UCCX)  

Obecnie brak terminów dla tego szkolenia. Zapytaj o szkolenie!

Dedykowane dla:

  •  Inżynierowie systemowi
  • Osoby rozwijające i utrzymujące produkty Cisco Unified Contact Center Express

Wprowadzenie:

Na kursie zostaną omówione oraz przećwiczone zadania, które wykonywane są podczas typowego wdrożenia rozwiązań contact center. Obejmuje to w szczególności wdrożenie Cisco Unified Contact Center Express Cisco Unified IP Interactive Voice Response (IVR ) ( Cisco Unified CCX i Cisco Unified IP IVR) jako rozwiązań contact center.
Zadania zawierają planowanie, instalację, konfigurację oraz rozwiązywanie problemów

Wymagania:

  • Znajomość podstawowych pojęć telefonii w IP
  • Znajmość produktu Cisco Unified Communications Manager
  • Znajomość telefonów i komunikatorów IP Cisco IP,
  • Contact Center operations

Tematyka:

Kurs wyjaśnia zagadnienia związane z wdrożeniem Cisco Unified Contact Center Express.Przedstawiane są możliwości integracji z CUCM oraz wymagania i rozwiązania sprzętowe dostępne dla tych produktów. Przedstawiany jest proces instalacji i integracji a tekże tworzenia różnych portów IVR. Kurs przedstawia przepływy połączeń w środowisku UCCX. Następnie kurs skupia się na tworzeniu skryptów do obsługi połączeń oraz uruchomieniu Automatycznej Dystrybucji Połączeń (ACD) w przykładowym call center. Przedstawia też możliwości rekonfiguracji aplikacji agenta i supervisora oraz możliwości raportowania statystyk połączeń. Kurs omawia możliwość instalacji aplikacji zesnętrznych oraz funkcjonalności zawartych w licencji Premium takich jak: zdalne monitorowanie, rozpoznawanie mowy(ASR) oraz syntezę mow(TTS).

Adnotacje: